SilverNurse Gümüş Göğüs Kapakları

Merhabalar;

Sizlere harika bir üründen bahsetmek istiyorum. Gümüş kapakları duymayan yoktur sanırım. Özellikle hamile anneler.

Biz kadınlar için hamilelik süreci ve hamilelik sonrası, emzirme, bebek bakımı vs. çok önemlidir. Tüm anne adayları hamilelik süresince her şeyin en iyisini yapabilmek adına bir çok arayış içine girer.Doğum çantasına ne koymalıyım, bebeğe ilk neler almalıyım emzirme için neler yapmalıyım gibi gibi…

Emzirme sürecine bakacak olursak ben ilk bebeğimde yaşadığım bir çok şeyi tecrübe edinerek ikinci bebeğimde yapmadım. Biliyoruz ki emzirmenin en büyük sorunu göğüs ucu yaraları. Tabi ki herkes de olacak diye bir durum yok ama annelerin yüzde sekseni bence bu durumla karşı karşıya. Diğer kalan kısmı ise hafif geçirmekte.

Ben ilk bebeğimde tam 2 ay çektim göğüs ucu yaralarını. O kadar kötü o kadar acılı geçti ki. Hep aklımda tekrar hamile kalırsam aynı şeyi yaşama korkusu vardı. Kızımı her emzirdiğim de ağlardım. Göğüslerim o kadar acır ve kanardı ki çaresiz kalırdım. Çok defa acaba bıraksam mı emzirmeyi diye düşündüğüm anlar oldu. Artık kendimi yetersiz ne yapacağını bilemeyen bir anne olarak görmeye başlamıştım. Tabi ki bu süreçte eşimin de oldukça desteği oldu diyebilirim. Her an yanımda beni teselli etmesi moral olması bu süreçte beni çok rahatlatıyordu. Denemediğim hiç bir şey kalmamıştı. Tahin, ceviz yağı, tüm göğüs ucu kremleri ne yaparsam yapayım bir türlü iyileşmiyordu. 2 ay geçtikten sonra antibiyotikli bir krem sayesinde neyse ki geçmişti.

Daha sonra ikinci hamileliğimde ilk işim göğüs ucu yaraları ile ilgili ne yapabilirim onu araştırmak oldu. Biliyordum ki kremler bende pek işe yaramamıştı. O zaman başka şeylerde çözüm aramalıydım. Derken; İnternette yine araştırma yaptığım anda gümüş kapaklarla tanıştım. İlk okuduğumda hiç de inandırıcı gelmemişti. Nasıl olur da gümüş kapak yaraları iyileştirir dedim. O kadar çok yorum okudum ki en sonunda karar verdim ve aldım.

Doğum zamanı geldi ve oğlumu kucağıma aldım. Yalnız doğuma iki hafta kala kullanmaya başlıyorsunuz. Ve her emzirdiğiniz de göğsünüze koyuyorsunuz. Aradan iki hafta geçmesine rağmen hiç yara olmamıştı.Tabi doğru emzirme yöntemlerine de dikkat etmek lazım.Bebeğin memeyi kavraması da oldukça önemli.

Bir yandan şaşırıyordum bir yandan Allah’ım böyle devam etsin diyordum.Evet küçük hassasiyetler oldu ama o kadar fazlası hiç olmadı ve ben emzirmenin ne kadar güzel bir şey olduğunu o kadar iyi anladım ki? 1 veya 2 ay kullandıktan sonra kullanmayı bıraktım. Artık rahattım ve oğlum her istediğinde rahatlıkla emziriyordum.

İnternette araştırdığınızda bir çok markayı görebilirsiniz ben Silvernurse Gümüş Kapaklarını tercih ettim. Çok fazla para vermenize inanın gerek yok. Ayrıca normal boy olanı da oldukça ideal. Çoğu yerde Large olanı alın diğeri çok küçük deseler de bence gayet yeterli. Güzel bir kutu içerisinde kesesi ile birlikte satılıyor.

Tüm anne adaylarına kesinlikle tavsiyemdir. Doğum çantanıza koymanız gereken ilk ürünlerden bir tanesi. Mutlu anne mutlu bebek. Bunu hiç bir zaman unutmayalım…

Siz sevgili annelerim kullandıysanız yorum yazın ve paylaşın ki daha çok anneye ulaşabilelim.

Sevgiler 🧡

Yorum bırakın

WordPress.com'da ücretsiz bir web sitesi ya da blog oluşturun.

Yukarı ↑

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın