Bir Kedi Üç Dilek 🐈 🐈 / Sara Şahinkanat

Merhabaaaa merhabaaa 🙋‍♀️

Yine güzel bir çocuk kitabı getirdim sizlere. Kedi seven büyük küçük herkese gelebilir bu kitap.

Tatlı mı tatlı hikayesi ve resimleri ile hiç durmadan alıp kitaplığınıza ekleyeceğiniz bir kitap öneriyorum.

KİTAP İNCELEMELERİ -ÇOCUK KİTAPLARI

Yazarı Sara Şahinkanat ve resimleri Ayşe İnan’a ait olan bu kitap üç kedinin arkadaşlığını sevgisini ve birbirleri için neler yapabileceklerini anlatıyor. Ben kızıma 2 Yaşına girmeden almıştım sanırım ikimizde çok severek okumaya devam ediyoruz. Tabi kızım ezberledi artık😉

Çocuk gelişimi için biliyoruz ki kitapların önemi çok büyük. Ben bizzat bir kız annesi olarak söylemeliyim ki kitapların çok fazla etkisini gördüm. Konuşmasında cümle kurmasında kullanmış olduğu kelimelerde okumuş olduğumuz kitapların ne kadar etkili olduğunu gördük.

Bu sebeple doğduğundan itibaren elinden kitabı eksik etmeyin derim 😊

Sara Şahinkanat ‘ın kitapları oldukça hoşuma gidiyor. Yazarın bir kaç kitabımı daha aldım. Onlardan da bahsedeceğim ilerleyen zamanlarda …

Biraz kitabın içeriğine girecek olursak üç kedinin çok güzel bir arkadaşlıkları var. Piti pati ve pus …

Pus en bilmişlerdi bir gece çatıda gökyüzünü izlerken diyor ki ; biliyor musunuz kayan bir yıldız gördüğünüz de çok şanslı olurmuşsunuz çünkü mutlaka dileği gerçekleşirmiş o kişinin . Tabi bunu duyan piti çok heyecanlanıyor.Gerçekten mi diyerek gözlerini kocaman kocaman açıyor. Ve macera böyle başlıyor.

Alın okuyun derim 2 yaşından itibaren tüm çocuklar içim gayet güzel bir kitap resimleri ile birlikte…

Alıp okuyun birlikte yorumlayalım ne derseniz 😉 yorumları aşağıya bekliyorum ..

Sevgiler yeni bir kitap be yeni bir dünya da buluşmak üzere 🙋‍♀️

Yorum bırakın

WordPress.com'da Blog Oluşturun.

Yukarı ↑

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın